вторник, 4 ноември 2008 г.

Допълнение по молба на приятел

Иги ме набара и ми размекна сърцето с комплименти, така че не устоях да не отговоря на въпросите му. Дължа му го. :D
Что для тебя является смыслом жизни и как ты понимаешь религию? А также-Что для тебя значет честь?
Какъв за теб е смисълът на живота и как разбираш религията? А също - Какво за теб означава чест?
Сериозни въпроси... Смисълт на живота... Знам ли... Не ми се прави на планински мъдрец... Постигането на свобода на съзнанието е добър стимул, но чак пък смисъл... Може би няма смисъл, може би смисъла е да направиш смисъл. Всичко е такова, каквото го измери човека, следователно смисъла е отделен за всеки, според ценностите му. Memento mori.
Виж за религията съм много по - сигурна. Религията се простира до отделния човек. Всичките й приложения в храмове, свещи, пари и... Отвратително. Нямаме нужда от догми и водачи, за да вярваме, или пък от определени истории, които да ни поучават. Предпочитам да вярвам в това, че енергията на хората е по - важна от каквито и да е божества. Всеки си има собствена вяра. Не всеки го осъзнава.
Честта... Свобода. Мхм. Повтарям се. Свобода на ума, духа и мечтите. Няма по - важно. Материалното ми идва в повече. Омръзна ми от ограничени хора без идеали и висши цели, за които, ако си възпитан и любезен си просто сдухан. Имам нужда от естетика не само в обличането и чалгата. Нужно ли е да съм в безсъзнание, че да мога да я слушам тази музика? Креативност! КРЕАТИВНОСТ! И отвъд...

Няма коментари: