неделя, 9 август 2009 г.



Амииии, значи... Ехо, на всичкото дето се е събрало да чете (дори да не се е събрало). Long time no read. Изведнъж се замислих, че някак си не съм писала в блогеца от хиляда години и тъй като не съм в настроение за драматични откровения и страдания или литературни (?) словоизсирания съм решила да ви изложа малко информация за случващото се около мен. 

Не съм влюбена. Нцъ. Отказвам да се обричам душевно на това. Аман вече. Толкоз по този въпрос. 

Тази година няма да кандидатсвам - не съм учила, не ми се занимава, не ме ебе. Толкоз и по този въпрос.

Чудя се дали да не се преместя у Софията - далеч повече възможности - клубове, организации, преподаватели, намерила съм си съквартирантка, остава да си осигуря и картбланш, за да го направя.

Миналата седмица бях на Анивенчър. Върха. 2 дни екслузивно с приятели, които виждам рядко, нови запознанства, научих се да играя Го, научих се на няколко по-прости оригами. Накупих си манга за... много пари. Кризата най-сетне ме удари. 

Мисля да се местя на wordpress. Ако разбера как да си го инсталирам. По-шарено е. 

Ще ходя на море. Ако е дал господ. И ако имам повече късмет от това да ми го дава някой си. Въпроса е в това, че отиваме две момичета на фестивал, без да сме убедени къде е, без да сме попълнили документите, без да знаем как да ги попълним, изпуснали сме всички срокове (април месец - за заявяване на участие, 03.08. за заплащане на цялата сума) и въпреки че организаторите ни убеждават, че няма страшно, в мен се загнездва един лек и тих ужас. В момента готвим етюд, но да попълним "4 минути" във формуляра на мястото, на което питат колко е времетраенето на нашето произведение някак не ми звучи. Абе направо роднината си е обладало. Трябва май и застраховка да си правим. Някой навит да ни стане ръководител на група? Хмммм?

Спя през деня. Обърнала съм го на чист вампиризъм. И хейтъризъм. Елате ми в повече. 

3 коментара:

Unknown каза...

нинтендо вампиризъм фтв.позната практика през лятото.
успех със софията и фестивалите.

Д-р АЛУ каза...

OMFG,you wrote.
Have all the fun you can,at least you know how to ^^ Wishing you luck all the way

Невестулка каза...

Мерси на дамата, а на господина - тихо, че да не пиша пак! xD