вторник, 27 януари 2009 г.

Тих ужас

Приемен изпит

Дати на приемните изпити

І-ва
сесия

ІІ-ра
сесия

ІІІ-та
сесия

ІV-та
сесия

Български език

25 април

20 юни

22 юли

17 август

История на България

26 април

21 юни

23 юли

18 август


Това са датите на изпитите във Бургаски свободен университет, за специалност право.
Ами , започна се... Най-вероятно ще пробвам 1-ва и 3-та сесия, да се надяваме да не стигам до 4та. Тест по български - ок... Тема по история - не знам как ще го взимам този изпит. До сега не съм имала много нервни сривове, но никога не е късно. Не ми се искам да става април. Сега ми е добре. Тааа, да, не съм изоставила и плановете си за режисура. Само са отложени. Ще си удържа на моята.
За сега толкова, друго нямам за казване. А, ииии... НА ВИ ПОСТА ДОСАДНИЦИ! XD

9 коментара:

Д-р АЛУ каза...

УСПЕХ!!!

Невестулка каза...

Мерси!

Анонимен каза...

Преди да кандидитстваш където и да е се научи да пишеш. Още в първото изречение имаш грешка! "Това са датите на изпитите във Бургаски свободен университет, за специалност право."

Невестулка каза...

Благодаря, но все пак, тук не претендирам за изряден правопис. :)

Аз и никой друг каза...

М да... Стискам ти палци, въпреки че няма да ти е необходимо. Ти знаеш и можеш.

Невестулка каза...

О, моля те... По история?!

Аз и никой друг каза...

Хайде, хайде. Не се прави на ощипана госпожица! Можеш и ще се справиш! Слагам точка на разговорът. Ще спорим допълнително след резултатите.

PRODIGYFIED каза...

Упоритост и някой, който да те наглежда дали вървиш в правилната посока, повече не ти е нужно.
И надежда...

Невестулка каза...

И малко магия :D Чудо ме чака.