събота, 14 февруари 2009 г.

За Свети Идиотин



Кълна се, тази година успях да се сетя за днешния ден едва преди 3-4 дни. И днес тепърва се сетих отново. Не за друго, ами големите лозунги с "I LOVE YOU - дай ми хиляда лева" са като проклет влак - не можеш да не видиш, че идва! Дори баба ми ме събуди, за да ми връчи ново портмоне - сещайте се каква форма. А вътре? Мартеница, човек. Мартеница! Инфантилен розов бонбон-брошка, с надпис "I love you". What a shitty day. Каква мартеница през февруари бе?!
Като бях на около 15 и преди това, това беше денят на голямата депресия. Ама никой не ме обича, никой не ми обръща внимание, нямам валентинка... Имам, ама е от жена... А сега като гледам и ми се драйфа. Девойките още от 13ти са си сложили полите-колани, достатъчно къси, за да им видиш бъбреците, но не и сливиците и деколтетата тип "Може и да нямам гърди, ама ги показвам!", оляли са се с парфюм, били са на фризьор, козметик, маникюрист, жиголо, пластичен хирург, зидаро-мазач и да не забравяме - публичен дом, и вече се чувстват готови "да покоряват мъжки сърца". Желая да се обърна към тях, с няколко наставителни думи.
Ти луда ли си МА?! Ти нещастно подобие на жена, накичен с паунови пера петел, урод с ултравиолетово червило и отровно зелени ботуши! Кой те излъга, че не приличаш на завесите на селски театър? Кой ти каза, че топираната ти коса не прилича на семейно гнездо на 3 ята щъркели? Взимай си псевдо задника и ми остави деня! Чуваш ли какво ти казвам? Няма да ми скапеш деня със всичките ти летящи прасета и розови лайна. Препоръчвам ти да си излезеш от костюма от гримове, лак за коса и "дрешки" и най-сетне да свалиш онези 5 килограма, които никога не си успявала! И си отвори очите добре, за да прочетеш (ако можеш), че СВЕТИ ПЕДАЛИН НЕ Е НИКАКЪВ ПРАЗНИК! Просто някой е намерил начин как да точи пари от теб, безмозъчна бухто, но не толкова от теб, колкото от онова магаре дето ти се е вързало на акъла. Което съжалявам, защото е сляпо, глухо, тъпо, а и от днес нататък бедно, благодарение на плюшената панда, която стърчи над теб с около метър и половина, защото в моите очи ти си само 50 сантиметра генетичен материал за разплод на другите като теб.
В крайна сметка, ако ви се празнува чак толкова, макар че отдавна съм се убедила, за на нас не ни трябват поводи да се напием, празнувайте Трифон Зарезан. И не чакайте някакъв си ден за пазаруване, за да кажете на човека, до вас, че е специален за вас. Покажете му, нека знае и е сигурен, че го обичате. Не е толкова трудно вервайте ми.
За днес ви стига толкова. Обичайте виното и нека виното ви обича.

9 коментара:

PRODIGYFIED каза...

стегнато, ясно и умерено солено ^^

Невестулка каза...

Благодаря ^^

gerytu каза...

Dosta ot4etlivo bih kazala :D Da eba i HATE :D tai se praiii

Д-р АЛУ каза...

damn @_@
10 от 10 ти давам.
This was more D-r ALU than me,ffs!

Невестулка каза...

Хехе благодаряст xD

Аз и никой друг каза...

Толкова не съм се смяла от "Съдбата е в меча"! :D Страхотен пост!!! Омразата ти към фустите се лее от всяка дума и ми топли душичката. Обра овациите!

Невестулка каза...

хохох blagodarq xD

Яна каза...

Отсега нататък обичам епитетите ти. Ужасно хубаво. И нека Виното е с теб.

Невестулка каза...

Много благодаря!