сряда, 28 март 2012 г.

***



пътува ми се
и ми се пие.
момент, че ми се дописа
(прас, светна подравнения лист
на LCD пишеща машина)

пътува ми се
и ми се пие.
двойно искам да избягам
от неща, които искам
писалката, тефтера, слънцето, тревата,
тревата, небето, бирата, виното,
вината, черното, сивото, цигарите
и натрапчивите мисли,
които опушват мозъка ми до там.
че става като топено сирене,
или филе, а някога беше мускул.

пътува ми се
и ми се пие,
не защото имам нужда,
а просто е толкова хубаво -
никога не пия вкъщи, защото почна ли
спиране има чак когато забравя, че забравям
и започна да пия, че ми се е допило
и ми стане едно жарко
точно както когато...
или беше обратното?

пътува ми се
и ми се пие -
сега си смуча устните
въртя се на едно място
гледам да не гледам
и си държа душичката на повод
щот тъй е правилно

пътува ми се
и ми се пие
нали съм си артист
влече ме
влачи ме
и така докато не ми мине
поредната история
за много "Дали?" и нито един Салвадор

пътува ми се
и ми се пие
и майната ми,
ако продължа така.

Няма коментари: