сряда, 3 декември 2008 г.

Щафета



Такааа... Поемам щафетата предадена ми от д-р Алу. Идеята е много проста - ще напиша 6 неща, които ме правят щастлива, без да са в някаква подредба. И после ще предам щафетата.

1. Да си стоя с приятели и да ръся глупости, скъсвайки се от смях. Просто да се смеем докато не ни се схванат ченетата от смях. Има ли нещо ненормално, че смятам това за щастие? Това са просто минути, в които забравям всичко останало и си откъртвам мозчъната платка от смях. В главата ми е като бяло поле. Блаженство.
2. Значително се наслаждавам и на тишината. Не липсата на общуване, а просто моментите, в които мога да си остана сама и да си се наслаждавам на спокойствието и мислите си. Мога да съм си цинична, романтична, лигава, без никой да ми държи сметка, че трябва да правя еди си какво и че съм идиот, и че не се държа нормално.
3. Да творя. Направо ми е душевен оргазъм, когато измисля или направя нещо много хубаво. Роля, стих, проза, етюд, снимка, рисунка - все ми е на кеф, дори да се радвам само на отделни детайлчета, а не на цялото. Като игра е - колкото по - добре я умееш, толкова по - забавна ти става. Арогантността също расте.
4. Когато се чувствам обичана и ценена. Банално? Тривиално? Повярвай ми, няма тривиални неща. ;] Трудно е през цялото време да търсиш и да те подритват като пес, без да ти знаят името, но има онези мънички моменти на възмездие, които ти осмислят седмицата сеш'се? Не че са всяка седмица, ами просто ти държи топло цяла седмица. Целувка по бузата, топла прегръдка, мили думи. Все се намира по нещо. Абе някъде четох, за това, че човек не бива да си пилее любовта, защото не знае кога може да се изчерпа. Кой е казал, че я пилея? Пропиляване не означава несподелена. Много внимавам да има за всички внужна доза.
5. Да пътувам. Толкова обичам да пътувам, че само като си помисля и ми става хубаво. Развълнувах се, без дори да имам идея дали изобщо ше пътувам, или къде. Една седмица преди пътуване съм като на пружина, лягам си все по - рано, за да може да дойде утре по - скоро и съм си намислила какъв багаж ще си събера, в колко часа ще пътувам. Тази година имах щастието да мина през 7 града, да се задържа, и през половината нееднократно. Срещнах страхотни хора. Прекарах си добре. Имам спомени. Нещо друго?
6. Опознаването и анализа на хората. Да, страхувайте се от мен, анализирам ви, за да мога да ви подчиня на идеите си завладяване на света. Bullshit. Просто ми е кеф, когато някой ми се довери и ми покаже, че ме приема поне малко, колкото аз него. Да не говорим, че е имало и случаи и повече. Интересно ми е как мисли даден чове, защо мисли така, какво ни кара да тик-такаме, да действаме по даден начин, да сме това, което сме. Call me a freak.

Брех, свърших. :D Сега е ред на следващите. Муахахахах.
http://samichka-samichka.blogspot.com/ - Аз щи ка'а аз на тебе! XD Не само ще пишеш, ами и ще се вееш сред прахоляци от писане!
http://gery-evilwoman.blogspot.com/ - Наистина ми е интересно, що ще издумаш.

Няма коментари: