неделя, 15 юни 2008 г.

10 неща


1. Цял ден в леглото с много шоколад и хубава книга;
2. Едни искрени ненатоварващи очи;
3. Да съм доволна от себе си;
4. Някой друг да ми покаже, че наистина е доволен от мен;
5. Да пиша цял ден;
6. Свобода или поне да открия смисъла й и баланса;
7. Да не бъда виновна за желанията си, а да бъда оценена заради тях;
8. Да спра да желая оценка;
9. Да постигна старото си равновесие;
10. Някой да ме накара да се изчервя само с един добродушен поглед.
Това не е план за действие. Това е онова, което искам и може би никога няма да получа. Всеки има поне половината от моите мечти. Прости, ненатоварващи, осъществими, или не - все тая. Има ги. Може би са странни и мънички, или пък прекалено големи, може би са само мои. Може би са отражение на някого, или пък извадени от универсалното. Просто 10 мои неща. Такива, каквато съм и самата аз.

2 коментара:

Д-р АЛУ каза...

всичко е много осъществимо. Пожелавам ти от от сърце :)

Невестулка каза...

Благодаря Ник! (hug)