вторник, 10 април 2012 г.

монолог на здраво стъпилия човек


Верче, донеси виното, че този нещо е в заблуда. Няма лошо, че не знае, стига да поиска да се учи. Наистина, аман от профани в тази държава. Заради такива като тоя, дето хал хабер си нямат от нещата и не знаят кого да слушат. Нищо,ще го оправим момчето - като е артист, да не е втора ръка човек. Само малко се е заблудил. Ще ми обяснява на мене кво е изкуство... Какво било съвремието. От какво се интересували младите. Алоу, мойто момче, аз това съм го измислил още преди двайсе години бе! Трябвало да рециклираме и да се грижим за природата. А той? Кат' пести вода, па мирише... Като ходи да ги събира тия ми ти боклучета не гази ли тревата? Ще ми пази природата. Ми то не е научено бе. На такива родителите им са за бой, че ги пускат по чужбина да си пълнят главите с глупости и да четат неправилните книги. Мойте деца само Дядо Вазов четат! А тези И на театър ходят! И ние трябвало! Абе я си пусни телевизора бе, келеш, ми само ходиш да харчиш парите на баща си! Гледай малко новини! Прочети някой вестник! Осъзнай се къде се намираш малко! Вместо да ходиш на протести виж колко много ти е дала държавата! Я се хвани на някоя нормална работа, да изкараш някой лев да помагаш на вашите... Не щеш, нали трябва да ти хайманосва четирибуквието по културата. Веро, направо носи ракията, да види къде е истината!

Няма коментари: